HOW WE WORK
Onze werkwijze
Leuk dat jullie met ons willen samenwerken op het gebied van Styling!
Volgende vraag is waarschijnlijk: hoe gaat dat in zijn werk?
Daar vertellen wij jullie op deze pagina graag meer over!
WERKWIJZE STYLING EVENTMANAGERS AT WORK
Indien jullie alleen de styling door ons laten verzorgen en geen totaal concept of event manager bij ons uitvragen, gaan we als volgt te werk:
Allereerst ontvangen we graag een ingevuld contact formulier, mailtje of telefoontje van jullie met de eerste informatie rondom jullie event (datum, tijden, locatie etc.).
Hierna plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek in, digitaal of bij ons op kantoor. Tijdens dit gesprek maken we kennis met elkaar, bespreken we jullie wensen op het gebied van styling en nemen we kort de locatie door.
Op basis hiervan maken wij een opdrachtbevestiging met moodboard. Hierin staat nogmaals beschreven welke stylingtaken wij oppakken en beschrijven we hoe we de styling voor ons zien middels woorden en voegen we daar visuele voorbeelden aan toe.
De opdrachtbevestiging en moodboard dienen eerst helemaal naar wens te zijn, voordat we met de offerte beginnen.
MONEY MONEY MONEY
We maken een transparante offerte voor jullie op die bestaat uit verschillende onderdelen, bijvoorbeeld styling locatie, manuren, photobooth & bloemwerk. Hierin nemen we alles mee waarvan wij ervan overtuigd zijn het nodig te hebben om een mooi totaal plaatje te creëren. Op verzoek kunnen we hier ook nog extra details in meenemen zoals bijvoorbeeld gepersonaliseerde gifts voor jullie gasten of licht en geluid voor de locatie etc.
Alle kosten verzamelen wij voor jullie, zodat jullie geen zorgen hebben van alle papier rompslomp en maar een keer een rekening hoeven te voldoen en in te boeken.
Komen jullie er een maand voor het event toch nog achter dat jullie wat extra uit wilt pakken? Of er 10 gasten minder aanwezig zullen zijn? Geen probleem, wij zijn flexibel en passen ons voorstel erop aan. Regel hierin is dat het niet meer dan 10% verminderd wordt van de originele offerte.
KRABBEL ERONDER EN GAAN
Zodra de offerte akkoord is bevonden en getekend, volgt er een aanbetalingsfactuur. Vaak plannen we zo’n 1-2 maanden voor het event nog een laatste locatie bezoek in, om alles nog even een laatste keer door te nemen en af te stemmen.
Tot slot volgt de uitvoering: We kopen alle materialen in die nodig zijn en laden onze bus in. Samen met ons team bouwen we de locaties op. Eventueel bouwen we tijdens jullie bedrijfsjubileum nog weer ruimtes om waar nodig. Naderhand ruimen we uiteraard alles weer volledig op, tijdens afgesproken tijden.
SAMENWERKING MET LEVERANCIERS
Naast dat we zelf prachtige aankleding, bloemen en meer verzorgen, werken we natuurlijk ook nauw samen met professionele partijen als het gaan om het verzorgen van licht, geluid, catering en hospitality.
We werken op verzoek altijd verschillende opties uit. Zodat jullie een keuze kunnen maken in welke leveranciers het beste bij jullie passen.
Samen als een goed geoliede machine maken wij er een knalfeest van!
Zijn jullie nog specifiek naar een leverancier?