DE VOLLEDIGE ORGANISATIE VAN A-Z

We’ll make your event work

Wanneer jullie kiezen voor de totaalorganisatie, nemen wij de zorgen en vele regelwerk van het organiseren van jullie event volledig uit handen. We’ll make it work! 

Op basis van een kennismakingsgesprek, waarin we jullie wensen en verwachtingen bespreken, stellen we een concept voor jullie event samen. Zo bekijken we allereerst wat jullie uit handen willen geven en stellen we daar een passend pakket voor samen.

Het concept event bespreken we tijdens een volgende meeting, wat je kunt zien als een gestroomlijnde brainstormsessie, waarna we een passende offerte uitwerken en aan de slag gaan met de organisatie.

enthousiast? plan direct een kennismakingsgesprek in

WAT REGELEN JULLIE DAN ZOAL?

Wat niet? is een betere vraag

In principe regelen we alles voor jullie. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat er bepaalde zaken zijn die jullie zelf graag willen oppakken of al geregeld hebben. Dan nemen we dat uiteraard mee in het concept plan.

Om jullie even een idee te geven… Vaak beginnen we met het uitwerken van het een plan met bijbehorend richtbudget. Enthousiast over het plan? Dan stellen we een gepersonaliseerde leverancierslijst samen. Een lijst aan leveranciers waarvan wij overtuigd zijn dat ze jullie event tot een hoger level tillen én bij het concept passen wat we voor je hebben samengesteld. Per leverancier stellen we een drietal beschikbare opties voor, waar jullie vervolgens uit kunnen kiezen.

Indien alle leveranciers geregeld zijn, maken we een algemene planning voor de weken voorafgaand aan het event. Alle zaken die geregeld moeten worden komen hierin te staan. Van het bespreken van het drankenarrangement tot aan het versturen van de uitnodigingen. Dit doen we allemaal middels onze digitale evenementenpagina, zodat zowel wij als jullie op ieder moment kunnen inzien waar we staan. Bij elke activiteit staat beschreven, wat wanneer en door wie deze wordt uitgevoerd. Zo houden we het overzichtelijk ben jij verzekerd dat er niets wordt vergeten.      

lees meer over onze werkwijze

Weddingplanners Groningen

Meike Molenaar Fotografie

EEN KLEINE GREEP UIT ONS TAKENPAKKET

Let us do the work.

In de meeste gevallen krijgen we de opdracht om een geweldig jubileumfeest te regelen voor doelgroep X, op locatie Y met ABC als wensenlijstje en Z als budget. Vanaf hier regelen wij het verder. Hoeveel afstemming er tussendoor is, hangt af van wat wenselijk is voor jullie als opdrachtgever.

Zo plannen we meestal afspraken met de leveranciers zonder jullie als opdrachtgever in om een hoop tijd te besparen. We plannen voornamelijk gezamenlijke afspraken in om zaken kort te sluiten, keuzes te maken, voor te proeven of de final dagplanning door te lopen op locatie. Willen jullie liever meer betrokken zijn in voorafgaande afspraken, dan kunnen we daar uiteraard rekening mee houden.

Los van de algemene planning die te vinden is op jullie persoonlijke eventpagina werken we met een checklist waarin nogmaals alle zaken onder elkaar benoemd staan die voor het jubileumfeest geregeld moeten worden. Zo vergeten we niets en weten jullie precies waar jullie aan toe zijn en wat er nog moet gebeuren. Alle bovenstaande zaken delen we in een online omgeving, op jullie eventpagina, wat iedereen op elk gewenst moment kan raagplegen,

Verder maken we een uitgebreid draaiboek voor zowel het jubileumfeest zelf, als de dag(en) ervoor en the dag(en) erna. Dit draaiboek dient voornamelijk als leidraad voor ons als Event manager voor het verloop van het feest of event en het managen daarvan.

Daarnaast zijn we uiteraard als event manager tijdens het event. Zo zorgen we ervoor dat het event gestroomlijnd verloopt, zoals vooraf afgesproken. Houden we de zaken die beter/anders kunnen nauwlettend in de gaten en zijn we ondertussen bezig met de voorbereiding van de volgende programmaonderdelen.  Voorafgaand, tijdens en na het event zijn we tevens als contactpersoon beschikbaar voor leveranciers, zij kunnen bij ons terecht met vragen en problemen, zodat jullie hier als bedrijf geen vragen over krijgen.

event manager Groningen

Anouk Mos Fotografie

Geniet zelf ook van je bedrijfsjubileum, besteed de organisatie van het evenement uit!

plan een afspraak in

IT'S ALL IN THE DETAILS

Styling

Naast de organisatie helpen we jullie ook graag met een geweldige styling van het feest of event. De juiste styling is namelijk een échte succesfactor. Zo maken we in het volgende stadium een mooi styling voorstel voor de aankleding van de locatie(s).

We hebben zelf een groot assortiment aan unieke styling items die we hier graag voor inzetten. Naast de styling items, hebben we een eigen in house vormgever die alle unieke vormgeving kan verzorgen en een bloemstylist die de mooiste bloemen verzorgd. Zo zorgen we ervoor dat alles op elkaar is afgestemd.  Van enorme flower masterpieces voor de entree, tot de routing bordjes vanaf de parkeerplaats, wij regelen het voor jullie!

Benieuwd wat voor styling we voor jullie kunnen verzorgen? Op deze pagina vertellen we je graag meer over onze expertise. Of benieuwd hoe wij verder te werk gaan?

lees hier meer over onze werkwijze

styling Groningen

Amber Spits Fotografie