MAAK JE EVENT COMPLEET MET DE JUISTE STYLING
Creëer de juiste sfeer
Passende styling zorgt voor de juiste sfeer op de feestlocatie. Het team van Eventmanagers at Work helpt je graag je locatie van een wauw-factor te voorzien. Denk hierbij aan de styling van de borrel, dinertafel of het feest.
VEEL VERSCHILLENDE INGREDIËNTEN MAKEN HET GEHEEL
Concept op maat
Bij het uitwerken van het concept voor je feest of event, zoeken we nauwkeurig kleuren en materialen uit. Dit alles afgestemd op de locatie, zodat het hele plaatje klopt. We werken met een groot aantal eigen unieke styling items en combineren dit met enkele items die we inhuren.
Daarnaast is printwerk ook een belangrijk onderdeel. De stijl die je hebt gekozen voor de uitnodigingen, trekken we het liefst door in alle signing. Zoals bijvoorbeeld een leuk welkomstbord, routeborden, menukaartjes en bijvoorbeeld de tekst op de polaroid strips. Zo werken we vaak met de basis van jullie huisstijl, of ontwerpen we er eentje, indien het om een verjaardagsfeest gaat.
Artwork (printwerk) ontwerpen we zelf met onze inhouse grafische vormgevers.

Anouk Wubs Fotografie
LIEVER ALLES ZELF ORGANISEREN, OP DE STYLING NA?
Werkwijze Styling
Indien jullie alleen de styling door ons laten verzorgen en geen totaal concept of event manager bij ons uitvragen, gaan we als volgt te werk:
Allereerst ontvangen we graag een ingevuld contact formulier, mailtje of telefoontje van jullie met de eerste informatie rondom jullie event (datum, tijden, locatie etc.).
Hierna plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek in, digitaal of bij ons op kantoor. Tijdens dit gesprek maken we kennis met elkaar, bespreken we jullie wensen op het gebied van styling en nemen we kort de locatie door.
Op basis hiervan maken wij een opdrachtbevestiging en moodboard. In de opdrachtbevestiging staat nogmaals beschreven welke stylingtaken we voor jullie oppakken en beschrijven we hoe we de styling voor ons zien middels woorden. In het moodboard vinden jullie een visuele voorvertoning van dit styling plan. De opdrachtbevestiging en moodboard dienen eerst helemaal naar wens te zijn, voordat we met de offerte beginnen.
TRANSPARANTIE IS KEY
Offerte
In de offerte categoriseren we de stylingonderdelen. Zo komen alle items geordend in groepjes te staan. Bijvoorbeeld de groepjes: styling locatie, styling borrel, styling diner, styling feest etc. Doordat achter ieder item transparant een prijs staat genoemd kunnen jullie zelf eventueel nog gaan schuiven met materialen, om zo tot het gewenste budget te komen.
Kom je er een maand voor het event toch nog achter dat je wat extra uit wilt pakken? Of er 10 gasten minder aanwezig zullen zijn? Geen probleem, wij zijn flexibel en passen ons voorstel erop aan.

KRABBEL ERONDER EN GAAN
Actie!
Zodra de offerte akkoord is bevonden en getekend, volgt er een aanbetalingsfactuur van 40%. Af en toe plannen we zo’n 1-2 maanden voor het event nog een laatste locatiebezoek in, indien nodig om hier de stylingitems en plekken nogmaals door te nemen.
Tot slot volgt de uitvoering. We kopen alle materialen in die nodig zijn en laden onze bus in. Samen met een of meerdere assistentes bouwen we ‘s ochtends vroeg de locaties op. Eventueel bouwen we tijdens jullie event ook nog verschillende ruimtes om. Naderhand ruimen we alles natuurlijk weer volledig op.

Merel Mollema Fotografie