MAAK JE EVENT COMPLEET MET DE JUISTE STYLING

Creëer de juiste sfeer

Passende styling zorgt voor de juiste sfeer tijdens jullie jubileumfeest. Het team van Eventmanagers at Work helpt jullie graag om jullie locatie van een wauw-factor te voorzien. Denk hierbij aan de styling van de borrel, dinertafel of  feest.

plan gelijk een afspraak in

VERRAS JE GASTEN MET EEN OOGVERBLINDENDE EERSTE INDRUK

Concept op maat

Bij het uitwerken van het concept voor jullie jubileumfeest, zoeken we nauwkeurig kleuren en materialen uit. Dit alles afgestemd op de locatie, zodat het hele plaatje klopt. We hebben een loods vol aan unieke styling items, die we maar wat graag inzetten voor het creëren van de juiste sfeer!

Daarnaast is persoonlijke vormgeving ook een belangrijk onderdeel. De stijl die jullie hebt gekozen voor de uitnodigingen, trekken we het liefst door in alle signing met behulp van onze in-house vormgever. Zoals bijvoorbeeld een leuk welkomstbord, routeborden, menukaarten en bijvoorbeeld de tekst op de polaroid strips. Zo werken we vaak met de basis van jullie huisstijl, of ontwerpen we er eentje, indien het om een verjaardagsfeest gaat. 

Verder zal onze bloemist zorgen voor de mooiste bloemcreaties!

 

vraag naar de mogelijkheden

trouw uitnodiging groningen

Anouk Wubs Fotografie

LIEVER ALLES ZELF ORGANISEREN, OP DE STYLING NA?

Werkwijze Styling

Indien jullie alleen de styling door ons laten verzorgen en geen totaal concept of event manager bij ons uitvragen, gaan we als volgt te werk:

Allereerst ontvangen we graag een ingevuld contact formuliermailtje of telefoontje van jullie met de eerste informatie rondom jullie event (datum, tijden, locatie etc.).

Hierna plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek in, digitaal of bij ons op kantoor. Tijdens dit gesprek maken we kennis met elkaar, bespreken we jullie wensen op het gebied van styling en nemen we kort de locatie door.

Op basis hiervan maken wij een opdrachtbevestiging en moodboard. In de opdrachtbevestiging staat nogmaals beschreven welke stylingtaken we voor jullie oppakken en beschrijven we hoe we de styling voor ons zien middels woorden. In het moodboard vinden jullie een visuele voorvertoning van dit styling plan. De opdrachtbevestiging en moodboard dienen eerst helemaal naar wens te zijn, voordat we met de offerte beginnen.

MONEY MONEY MONEY

Offerte

We maken een offerte voor jullie op die bestaat uit verschillende onderdelen, bijvoorbeeld styling locatie, manuren, photobooth & bloemwerk. Hierin nemen we alles mee waarvan wij ervan overtuigd zijn het nodig te hebben om een mooi totaal plaatje te creëren. Op verzoek kunnen we hier ook nog extra details in meenemen zoals bijvoorbeeld gepersonaliseerde gifts voor jullie gasten of licht en geluid voor de locatie etc.

Alle kosten verzamelen wij voor jullie, zodat jullie geen zorgen hebben van alle papier rompslomp en maar een keer een rekening hoeven te voldoen en in te boeken.

Komen jullie er een maand voor het event toch nog achter dat jullie wat extra uit wilt pakken? Of er 10 gasten minder aanwezig zullen zijn? Geen probleem, wij zijn flexibel en passen ons voorstel erop aan. Regel hierin is dat het niet meer dan 10% verminderd wordt van de originele offerte.

kosten trouwstyling

KRABBEL ERONDER EN GAAN

Actie!

Zodra de offerte akkoord is bevonden en getekend, volgt er een aanbetalingsfactuur. Vaak plannen we zo’n 1-2 maanden voor het event nog een laatste locatie bezoek in, om alles nog even een laatste keer door te nemen en af te stemmen.

Tot slot volgt de uitvoering: We kopen alle materialen in die nodig zijn en laden onze bus in. Samen met ons team bouwen we de locaties op. Eventueel bouwen we tijdens jullie bedrijfsjubileum nog weer ruimtes om waar nodig. Naderhand ruimen we uiteraard alles weer volledig op, tijdens afgesproken tijden.

styling bruiloft friesland

Merel Mollema Fotografie