HOW WE WORK

Onze werkwijze

Allright, jullie hebben interesse om met ons samen te werken. Super leuk! Maar hoe gaat dat dan in z’n werk? Daar vertellen wij jullie graag meer over, om jullie zo ver mogelijk voor te bereiden op wat komen gaat. Te beginnen met onze werkwijze, lees snel verder…

of regel gelijk een afspraak

BLA BLA BLA

Let’s talk

Allereerst ontvangen we graag en aanvraag via ons contactformulier of telefoontje van jullie, zo maken we alvast kort kennis.

Aan de hand van dit contact en onze beschikbaarheid plannen we een kennismakingsgesprek in. Zodat we verder kunnen beoordelen er een klik is. Verder gaan we tijdens deze afspraak jullie wensen en verwachtingen analyseren, een concept samenstellen voor jullie event en al wat eerste ideeën uitwerken. Zo bekijken we wat jullie uit handen willen geven op het gebied van organisatie en styling en stellen we daar een passend pakket voor samen.

horecapersoneel friesland

1001 MOGELIJKHEDEN

Wij het regelwerk, jullie de keuzes

Het pakket aan taken wat we graag voor jullie uitvoeren beschrijven we in een opdrachtbevestiging. Indien deze overeenkomt met jullie visie en jullie een go geven, werken we een offerte uit.

Na akkoord op de offerte, volgt er een aanbetalingsfactuur. Betaald? Dan is onze samenwerking definitief. Afhankelijk van de dienstverlening die je hebt gekozen, pakken we dan de vervolg taken op.

In het geval van Totaal Concept, gaan we vanaf dit moment aan de slag met het uitwerken van een algemene planning en een voorstel van de leverancierslijst. Hierna plannen we gesprekken met de locatie(s) en leveranciers in en volgt er een periode van veel regelwerk voor ons en keuzes maken voor jullie…

Gedurende dit traject houden wij een checklist met to do’s, een budgettering en een draaiboek bij in een werkbestand in the cloud, waarop jullie ieder moment bij kunnen.

Indien jullie enkel voor onze dienstverlening als Event Manager kiezen, volgt er na het ondertekenen van de offerte een checklist en een draaiboek die we voor jullie samenstellen. Ook houden we een laatste detailgesprek op locatie om alles door te nemen. Waarna we zo’n 14 dagen voor het event alle leveranciers nog nabellen om de besproken zaken te verifiëren.

Kiezen jullie alleen voor Styling? Dan volgt er in de weken voor het event een een locatie bezichtiging en en wat losse contactmomenten om dingen af te stemmen.

neem contact op

bruiloft styling

A MATCH MADE IN HEAVEN

Uitvoering op de dag zelf

Op basis van jullie wensen, verwachtingen en event datum koppelen wij een event manager en/of stylist aan jullie, die verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoerende taken als event manager op de dag zelf. Vaak doet een van ons dit (Eline of Willeke), aangezien wij ook het voortraject met jullie in gaan. Maar af en toe komt het ook voor dat een van onze andere team members deze functie oppakt. Dit wordt áltijd vooraf besproken.

In het geval van totaal concept of organisatie vindt zo’n maand voor het event het laatste detailgesprek op locatie plaats, waarbij de event manager die aan jullie gekoppeld is ook aanwezig zal zijn. Hij of zij zal vanaf dat moment het contactpersoon zijn voor jullie.

 

THE DAY

Tijdens jullie event/weekend is jullie event manager altijd van begin tot einde bij (met uitzondering van events waar specifieke eindtijd afgestemd is) om alles in goede banen te begeleiden. Hierna volgt het afrondende proces: zorgen dat alles weer op wordt geruimd, laatste zaken afhandelen en terugblikken op een geslaagd event!

Wij kijken ernaar uit jullie te helpen met de organisatie van een geweldig evenement!

Maak gelijk een afspraak voor een kennismaking!