DE VOLLEDIGE ORGANISATIE VAN A-Z
We’ll make your event work
Wanneer jullie kiezen voor de totaalorganisatie, nemen wij al het regelwerk van het organiseren van jullie event uit handen. Ook regelen we alle leveranciers en verzorgen we de aankleding en het horecapersoneel. Kortom we verzorgen een totaal concept.
Een event waar alles klopt. Een top locatie. Maar ook de details kloppen. Overal is over nagedacht en ziet er super uit. Maar het allerbelangrijkste: de beleving van gasten is een one-in-a-lifetime experience! Daar doen wij het voor.
Mogen wij jullie verrassen met een memorabel jubileum evenement?
Raak hieronder alvast geïnspireerd of…
AANGENAAM OM KENNIS TE MAKEN
Jullie bedrijfsjubileum komt dichterbij… Maar jullie zijn vrijwel nog geen stap verder dan de brainstormfase. Knopen worden niet doorgehakt en de locatie is nog steeds niet gekozen, omdat iedereen het eigenlijk wel druk genoeg heeft met z’n dagelijkse taken…
Tsja… Zo komt het memorabele bedrijfsjubileum er natuurlijk nooit!
Het is tijd voor een professionele partij die de kar trekt. Die in originele concepten denkt en ervaring heeft met top leveranciers die bij jullie bedrijf passen.
In dat geval, aangenaam! Wij zijn Eline en Willeke en met inmiddels 6 jaar ervaring in het organiseren van evenementen helpen we jullie graag als Eventmanagers at Work graag met de realisatie van dit grandioze event!

WAT REGELEN JULLIE DAN ZOAL?
Wat niet? is een betere vraag
In principe regelen we alles voor jullie. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat er bepaalde zaken zijn die jullie zelf graag willen oppakken of al geregeld hebben. Dan nemen we dat uiteraard mee in het concept plan.
Om jullie even een idee te geven… Vaak beginnen we met het uitwerken van het een plan met bijbehorend indicatiebudget. Enthousiast over het plan? Dan stellen we een gepersonaliseerde leverancierslijst samen. Een lijst aan leveranciers waarvan wij overtuigd zijn dat ze jullie event tot een hoger level tillen én bij het concept passen wat we voor je hebben samengesteld.
Wanneer jullie een keuze gemaakt hebben uit de door ons voorgestelde leveranciers, maken we een algemene planning voor de weken voorafgaand aan het event. Alle zaken die geregeld moeten worden komen hierin te staan.
Van het bespreken van het drankenarrangement tot aan het versturen van de uitnodigingen. Dit doen we allemaal middels onze digitale evenementenpagina, zodat zowel wij als jullie op ieder moment kunnen inzien waar we staan.
Bij elke activiteit staat beschreven, wat wanneer en door wie deze wordt uitgevoerd. Daarnaast houden we een up-to-date to-do lijst bij. Zo houden we het overzichtelijk ben jij verzekerd dat er niets wordt vergeten.

Meike Molenaar Fotografie
Bespaar jezelf een hoop gedoe en ga voor een professionele aanpak!
IT'S ALL IN THE DETAILS
Naast de organisatie helpen we jullie ook graag met een geweldige styling van het feest of event. De juiste styling is namelijk een échte succesfactor.
We hebben zelf een groot assortiment aan unieke styling items die we hier graag voor inzetten. Naast de styling items, hebben we een eigen in house vormgever die alle unieke vormgeving kan verzorgen en een bloemstylist die de mooiste bloemen verzorgd.
Benieuwd wat voor styling we voor jullie kunnen verzorgen?

Fotografie: Diepzeekonijn